Perşembe, Nisan 13, 2006

33 asker burda şehit oldu (Muş-Elazığ Yolu)



buraya dikkat....

"33 ERİ NASIL ŞEHİT ETTİLER?
Hürriyet-Yıl 1993. Malatya’dan iki sivil midibüse biniyorlar. Hepsi sivil giysili. Üniforma ve postalları çantalarında. Hiçbirinde silah yok, kendilerine refakat eden tek bir askeri personel de. Saat 18.00. Bingöl’e 10 kilometre var. Dağlık, dar bir yol. Birden silah sesleri yankılanıyor. İlk virajı geçtiklerinde, 50 PKK’lının karşı yönden gelen Bingöl Tur’a ait bir otobüsü durdurup, çoğunluğu terhis olmuş ya da dağıtıma giden sivil erlerden oluşan 50 yolcuyu esir aldığını görüyorlar. Şoföre bağırırlar; ‘Geri dön!’ Şoför oralı olmaz. Zaten 4 saatlik yolda 3 mola vermiş... Otobüsün kapısını, ‘Orada ben yoktum’ diyen Şemdin Sakık, o zamanki adıyla ‘Parmaksız Zeki’ açıyor. bingöl-elazığ karayolu..."

haberde geçen yer burası...

Allahım rahmet eyle...

bu noktada tam yarım saat kaldık gözyaşları sel olmuştu

Allahım bu vatanı sahipsiz bırakma...


Yıldızları toplayıp matarama koyarken

Alnıma değen kurşun kaderimle buluştum

Götürdü kurşun beni uzak yerlere

Geceye niyet ettim şafaklar la bölüştüm

Yıldızları al götür nazlı yarime getir

Ona gidemem ana onu kabrime getirA

h ana ben ölür müyüm acep yok olur muyum

Nazlı yarin dilinde ad olur kalır mıyım

Ana beni sakın ,sakın öldü bilme

Canımdan can gitti deme

Koparsa yine bir fırtına kem göze gelirse yurdum

Bu toprak taşır mı beni? Kudururum

Anafarta'da gelincik Sarıkamış'da kardelendim

Sakarya'da boy verdi diktiğim fidan

Ana şimdi sana ağlama derim ya

Bilirim sen yine ağlıyacaksın

Göz yaşların ne zaman kurudu ki şimdi de kurusun

Olsun be ana VATAN SAĞOLSUN...